پیام نور زشت... زیبایی آفرید!

غمگین مباش"درست درلحظه آخر،دراوج توکل ودرنهایت تاریکی"نوری نمایان میشود"معجزه ای رخ میدهد"خدایـــی از راه میــرسد...

پیام نور زشت... زیبایی آفرید!

غمگین مباش"درست درلحظه آخر،دراوج توکل ودرنهایت تاریکی"نوری نمایان میشود"معجزه ای رخ میدهد"خدایـــی از راه میــرسد...

سازدل


دلم می خواهد که بی اجازه ی تو،

پادشاهی کنم در ناخودآگاه خیالت...

سازدل


بهترین کار ِ تو در حق ِ دوستانت این است که چشم ِ دیدن ِ شادی ِ آن ها را داشته باشی.

جوادی


دنیا 

پُر از آدم هایی ست

که همدیگر را گم کرده اند !


جوادی


سکوتی سنگین زنجیر بر پای ِ حوصله ام انداخته ... ،

        کش می آیند ...

        ثا ن  ی   ه    ه     ا      ی       د        ل         ت          ن           گ            ی  ...

            

جوادی


بغض ات 

در گلوی من گیر کرده است!

دلم را بده

بغض ات را بگیر!


سازدل


اول دریا آرام بود

و شب ها راه نمی رفت،

تا تو هوای شهر به سرت زد

حالا هزار سال است

دریا، گیج

هی می رود

هی برمی گردد..


سازدل


حالا که خیالِ آمدن نداری

دیگر

مرگ تنها کسی است

که می‌توانم به انتظارش بنشینم!


سازدل


شال قرمز سر نکن
من را هوایی تر نکن
گاوها با رنگ قرمز 
زود قاطی می کنند.....

موسوی


فراموش نمی‌شوند خاطره‌ها، مثل اولین سیلیِ پدر؛ به‌وقتِ چشیدنِ لذتی ممنوع!

موسوی


دوست دارم همه ی ِ روزها تعطیل باشند ... ،

                       از تنبلی نه  ... ،

                       این طوری انگاریک توجیه ِ الکی برای سکون ِ مطلق ِ خودم  دارم ...

      

        

موسوی



از یاد ...

                             از دست ...

                             از حال ...

                             از رو ...

                             از بین ... ،

                            به خودت که می آئی ...

                            می بینی رفته ای ...

        

        

        

سازدل


 امروز هم رو به راهم

 رو به راهی

که مرا از تو دور می‌کند!


جوادی


باید خودم را ببرم خانه ،

 باید ببرم صورتش را بشویم

ببرم دراز بکشد..دلداریش بدهم که فکر نکند

بگویم که می‌گذرد که غصه نخورد

باید خودم را ببرم بخوابد ، من خسته است


 علیرضا روش

جوادی


گفته بودی خاکت می کنند تا کمتر کتابهاشان را بخوری

 

گفته بودم کتابت می کنم تا بیشتر خاک بخوری

جوادی


من یک مترسکم
که لباس شیک می پوشد
آرایش می کند
به کلاس ایروبیک می رود
جراحی پلاستیک انجام می دهد
تا مزرعه را در امان نگه دارد
از: لیلا عباسعلی زاده

جوادی


"بی مار" اَم؛ مرضِ "بی" گرفته ام؛ "بی حوصلگی"  "بی حسی" " بی زاری" "بی کاری" "بی عاری" "بی دردی" " بی خیالی" " بی شعوری" و ..."بی زمانی" "بی مکانی"... "بی واژه گی"... مرض ست؛ به خدا مرض ست...

سازدل


زور که نیست

تو

باید مال من باشی!

سازدل


شهید نیستم اما تو کوچه‌ی خود را 

 به پاسِ این‌ همه سرگشتگی به نامم کن!

سازدل



دوستت دارم و 

عشق تو از نامم می تراود

مثل شیره ی تک درختی مجروح

در حیاط زیارتگاهی !


سازدل


چوپان
به بره های گمشده
و جست و جو گر
بیشتر می اندیشد
تا دو گوسفند ِ سربه زیری
که در کنار
روزمرگی می چرند