پیام نور زشت... زیبایی آفرید!

غمگین مباش"درست درلحظه آخر،دراوج توکل ودرنهایت تاریکی"نوری نمایان میشود"معجزه ای رخ میدهد"خدایـــی از راه میــرسد...

پیام نور زشت... زیبایی آفرید!

غمگین مباش"درست درلحظه آخر،دراوج توکل ودرنهایت تاریکی"نوری نمایان میشود"معجزه ای رخ میدهد"خدایـــی از راه میــرسد...

سازدل


گفتم :

خسته ام...

گفتی :

لیس للانسان الا ما سعی . . .

باران بارید...



بعد از تو من انگار یکبار دیگر متولد شده ام...تولدت مبارک

نظرات 5 + ارسال نظر
پری یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:56 ق.ظ

تو را نه باید دید نه باید شنید
نه لمس نه دوست داشت حتی
...
تو را باید راه رفت...

دوست نازنین من 26 مرداد را هیچوقت فراموش نمیکنم تولدت مبارک

هاله یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:26 ق.ظ

دوست داشتم الان کنارت بودم و تو برام می خوندی و من یک بوسه محکم به تو هدیه میدادم...وای که چقد دلم برات تنگ شده"برای مرا ببوس خواندنت"برای نگاه های مهربانت"برای نصیحت هایت"وای سازی چرا تو اینقد از من دوری؟
تولدت مبارک

جوادی یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:28 ق.ظ

خانمی چه خبر؟
بلاخره متولد شدی؟
خوش به حالت!

سازدل یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 ق.ظ

ممنون از لطفتون"

با تمام کم حافظه گی های این روزهایم...

یک چیزهایی هنوز هم خوب در خاطرم هست...

دوسال گذشته همین روزها...

یادآوری آن شب خاص...

چه غوغایی بر پا می کند در درونم...

اما این روزها...

شرمساری ام حتی اجازه نمی دهد علی رغم تمام نیازم تو را طلب کنم...

از مدت ها پیش خودم را به تو سپردم

آن لحظه هایی که نفسم بالا نمی آمدیادت هست ؟ان لحظه های آخر را میگویم؛

26 بار در دلم بی صدا صدایت کردم و جوابم نمیدادی!

هیچکس نمیدانست که تو برای من چگونه خدایی بودی...

بچه ها"من خدایی دارم

بی نهایت مهربان...

بی نهایت نزدیک...
رنجانده ام دوباره دلش را...

نایت دوشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:26 ب.ظ

همه مان افرادی معمولی هستیم. خسته کننده ایم. شگفت انگیزیم. همه مان خجالتی هستیم.
شجاعیم. قهرمانیم. بی پناهیم. فقط به روزش بستگی دارد.


یادت می اد؟
اول کتاب جبران خلیل جبران نوشتی که سه سال قبل"همینجوری الکی الکی بهم هدیه دادی...
خیلی دوست دارم بزرگترین نعمتی که یه ادم میتونه داشته باشه یه دوست خوبه.
دوس خوبم, تولدت مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد